Η Μπέτσοπ έχει δώσει μεγάλη έμφαση στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών. Η Μπέτσοπ επικοινωνία είναι το σύνολο των λειτουργιών, που προσφέρει η Μπέτσοπ στους παίκτες.
Υπάρχουν διάφορα κανάλια επικοινωνίας με τη Μπέτσοπ, ώστε κάθε παίκτης να μπορεί να βρει αυτό που εξυπηρετεί τις ανάγκες του.
Τρόποι Για Μπέτσοπ Επικοινωνία
Η Μπέτσοπ εκσυγχρονίζει συνεχώς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της. Προσθέτει νέους τρόπους, που ανταποκρίνονται στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα. Ακόμα και οι πιο απαιτητικοί παίκτες, θα βρουν έναν τρόπο επικοινωνίας ο οποίος τους καλύπτει.
Live Chat
To Live Chat της Μπέτσοπ είναι η δημοφιλέστερη μέθοδος επικοινωνίας. Διαθέσιμο σε 24ωρη βάση, με ταχύτατη εξυπηρέτηση και κατατοπιστικές απαντήσεις. Μπορείτε να βρείτε εύκολα τη ζωντανή συνομιλία της εταιρείας από διαφορετικά μέρη της αρχικής σελίδας.
Πρέπει απλά να ανοίξετε την φόρμα του Live Chat, να εισάγετε τα στοιχεία σας, δηλαδή το όνομα, το email σας και το τηλέφωνό σας, το τελευταίο είναι προαιρετικό. Στη συνέχεια εισάγετε το μήνυμά σας και θα συνδεθείτε άμεσα με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας.
Ακόμα και σε ώρες αιχμής, η εξυπηρέτηση είναι ταχύτατη.
Τηλεφωνική Μπέτσοπ Επικοινωνία
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω τηλεφώνου με κάποιον εκπρόσωπο της Μπέτσοπ. Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι το 216 00 28000. Πρόκειται για τον πιο παραδοσιακό τρόπο επικοινωνίας.
Είναι ίσως λίγο ξεπερασμένη μέθοδος, αλλά εξυπηρετεί μεγάλη μερίδα ανθρώπων και γι αυτό τη διατηρεί η Μπέτσοπ.
Μπέτσοπ Επικοινωνία Μέσω Email
Η επικοινωνία μέσω email προτείνεται για πιο σοβαρά θέματα. Αποτελεί ιδανικό τρόπο επικοινωνίας, αν θέλετε να επισυνάψετε κάποιο έγγραφο ή κάποιο απόκομμα οθόνης, αν έχετε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Μέσω email, μπορεί να γίνει και η ταυτοποίηση λογαριασμού.
Αν επιλέξετε να επικοινωνήσετε μέσω email, δεν θα βρείτε την πιο γρήγορη μέθοδο, αλλά αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να διατηρήσετε ιστορικό της επικοινωνίας σας με τη Μπέτσοπ.
Επικοινωνία Μέσω Ταχυδρομείου
Μπορείτε να στείλετε επιστολή στη διεύθυνση της εταιρείας, η οποία βρίσκεται στη Μάλτα. Αποτελεί αρκετά ιδιαίτερο τρόπο επικοινωνίας, καθώς απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα για να διεκπεραιωθεί το αίτημά σας.
Μπέτσοπ Επικοινωνία Μέσω Viber
Η Μπέτσοπ δείχνει ότι αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των παικτών και γι αυτό έχει προσθέσει ως κανάλι επικοινωνίας και το Viber. Η εξυπηρέτηση γίνεται πιο άμεση και γρήγορη στο Viber. Μπορείτε να προσθέσετε το Chat Bot της Μπέτσοπ για να επικοινωνήσετε με κάποιον εκπρόσωπο.
Επίσης, μπορείτε να ακολουθείτε τη Μπέτσοπ στο Viber και να μαθαίνετε νέα για την εταιρεία.
Το Τμήμα Συχνών Ερωτήσεων Της Μπέτσοπ
To τμήμα συχνών ερωτήσεων της Μπέτσοπ είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και κατατοπιστικό. Μπορεί κάθε παίκτης να βρει απαντήσεις γι αυτό που ψάχνει, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας.
Η κατηγοριοποίηση θα μπορούσε να βελτιωθεί, ώστε να γίνει η πλοήγηση ακόμα πιο εύκολη. Χρήσιμο θα ήταν επίσης, να προστεθεί και μπάρα αναζήτησης στο τμήμα συχνών ερωτήσεων.
Βέβαια, οι βασικές ερωτήσεις που αφορούν τις κύριες λειτουργίες της πλατφόρμας, απαντώνται διεξοδικά, χωρίς να αφήνουν περιθώρια παρερμηνειών. Ακόμα και παίκτες χωρίς προηγούμενη στοιχηματική εμπειρία, θα βρουν αυτό που ψάχνουν στο τμήμα συχνών ερωτήσεων.
Μπορείτε να βρείτε απαντήσεις για όλες τις λειτουργίες της Μπέτσοπ, από τη δημιουργία λογαριασμού μέχρι το Μπέτσοπ Trivia. Για να μεταβείτε στο τμήμα συχνών ερωτήσεων, θα πρέπει να αναζητήσετε την κατηγορία “βοήθεια” από την αρχική σελίδα.